Повернення

Повернення та обмін товару.
 
Повернути або обміняти товар, який має неналежну якість, покупець має право протягом 14 календарних днів з дати отримання. Для подання заявки на проведення вище вказаних дій покупець повинен зв’язатися з представником магазину за телефоном або написати листа на нашу електронну адресу. Координати для зв’язку вказані на сторінці магазину «Контакти». 
Поверненню або обміну підлягають товари, що мають:
1. Поліграфічний брак. (Мається на увазі неякісний друк або невідповідний переклад)
2. Механічні пошкодження.
 
Продавець має право відмовити в обміні або поверненні товару, якщо:
1. Із моменту продажу або отримання товару до подання заявки термін складає більше, ніж 14 календарних днів.
2. На товарі присутні сліди використання.
3. Претензії щодо механічних пошкоджень не приймаються, якщо товар не був перевірений у момент отримання.
 
У разі повернення товару неналежної якості та відмові покупця у заміні на аналогічний відшкодування проводяться:
- фізичним особам протягом 7 календарних днів;
- юридичним особам протягом 30 календарних днів з моменту прийняття такого рішення.
 
Гарантійне обслуговування товарів, придбаних у нашому магазині, не проводиться.